İzledim - Çalgı Çengi İkimiz

 IMDB Puanı : 6,7 / 10
 Benim Puanım : 4,5 / 10
 Filmin Türü : Komedi
 Yazan & Yöneten : Selçuk Aydemir










Valla çok uzun zamandır sinemaya gidemiyordum. En son Deadpool çıktığında çok istemiştim gitmeyi ama bazı sebeplerden dolayı gidememiştim. Anlayacağınız gerçekten çok uzun bir süre geçti. Geçtiğimiz hafta içi babamla konuşurken bu cumartesi napalım takılalım mı dedik, sonrasında kararımızı verdik. Alış veriş yapar, yemek yer, sinemaya girer sonra eve geliriz dedik. Filmi seçen babamdı. Yalan olmasın fragmanını dahi izlediğimi söyleyemeyeceğim. Sadece facebook'ta zapinglerken Ahmet Kural'ın ve Murat Cemcir'in almanca söyledikleri şarkıya denk gelmiştim o kadar.

Neyse iyi güzel biz filme girdik. Yine upuzun reklamları geçtik. Daha filmin ilk bölümünün yarısında babama gözüm gitti. Şimdi, sinema salonu havasız değil, ne sıcak nede soğuk veyahut herhangi bir sıkıntılı bir durum söz konusu değil anlayacağın. Ancak adam uyudu uyuyacak. Hani "oğlum boş ver, salon sıcacık, adam gibi hava alamıyoruz uykusu gelmiştir adamın" deme şansım yok. Bildiğin sıkılmış adam. Bi dürttüm ucundan, baba kendine gel diye. Sıkıntı yok işareti yaptı.

Film bitti, biz çıktık, arabaya oturduk, radyoyu açtık, kapalı garajdan çıktık, sigaralarımızı yaktık ve o soruyu yönelttik birbirimize. "Nasıldı ? Filmi beğendin mi ?" İkimizde beğenmedik filmi. Fakat belirtmek istiyorum, film komedi olarak güzel değildi. Yoksa filmin konusu, işleyişi ve ilerleyişi gayet güzeldi. İzle

Paylaşmak İster MİSİN ?

İLGİNİZİ ÇekebİLİr

SONRAKİ
« Prev Post
Öncekİ
Next Post »