Hayatıma ve Bilgisayarıma Format Gerekli

Normalde blog yeni açıldığı zaman "Hello World" anlamına gelen "Merhaba Dünya" yazıları paylaşılır. Benim ilk blog yazım gördüğünüz gibi birazcık farklı.

Sürekli sıfırdan başlamayı düşünen birisiydim. Ancak yapmam gereken sorumluluklarım veya isteklerim küçük bile olsa çok fazla olduğundan dolayı o yükü kaldıramayıp ilk haftadan sonra salıveriyordum kendimi. Daha sonra bir gece düşünürken aklıma bir kelime geldi. "Güncelleştirme"

Neden sıfırdan başlamak yerine sevmediğim huylarımı, beğenmediğim hareketlerimi veya sahip olduğum sorumlulukları tek tek yerine getirmiyorum ? Aslında çok basit ve çabucak düşünülebilecek bir şey bu. Bende öyle olmadı ama. Kafam gerçekten çok doluydu diyebilirim.



İsteklerimin arasında blog yazmakta vardı. Ne kişisel nede kurumsal. Ne eğitim veren nede boşa zaman geçirilen bir blog. KaanZade böyle bir blog olacak. Tecrübelerimden ve araştırmalarımdan yola çıkarak bu şekle sokmayı planlıyorum. Başarabilir miyim ? Onu şimdi söyleyemiyorum.

Başlığın konusuna gelecek olursak birazcık derine inelim diyorum.

Güçlü bir bilgisayara sahibim. Bakımını ve temizliğini hiç ihmal etmiyorum. Ancak ne kadar düzenli olmak istesem de pek düzenli olamadım ve bilgisayarımı kontrollü kullanamadım. Dün gece yarısı bilgisayarımın donduğunu fark ettim. Format atsam mı yoksa atmasam mı diye düşünürken başka konulara da değindim kendi kendime. -evet ben kendimle bildiğin konuşuyorum. arkadaş gibiyiz- Sonra dedim ki, yarın sabah 7'de kalkacağım. Şart koydum kendime. Artık başlamanın zamanı geldi dedim. Konuyla hiçbir ilgisi yokken hemde. Normalde ana okulundan beri uyku problemi olan ben ki zamanında 15 dakikalık uzaklıkta olan üniversitemin sabah 10:00'da ki dersine geç kalan ben böyle bir karar verdim. Başarılı oldum da.



Şimdi iş yerindeyim. Boş bir vaktim var. Bu süremi bu yazıyı yazmakla harcamak istedim. Sonrasında format işlemlerine başlayacağım. Sürekli boşveren birisi olarak bunun beni mutlu etmediğini, bunu istemediğimi fark ettim. Bakalım düzenli ve istediğim gibi yaşamaya başlarsam mutlu olabilecek miyim ? Denemeden hiçbir şeyi bilemeyiz.

Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not : İlk yazım ve ilk blog tecrübem (ben öyle nitelendiriyorum) olduğundan dolayı ne kadar iyi bir yazı olduğunu bilemiyorum. Her türlü eleştirilere her zaman açık olacağım.

İlk blog yazım, beni tanımasa da sözlükte paylaştığım bir entry sonrası mesaj atarak beni teşvik eden gingerbread'e gelsin. Özellikle tekrardan kendisine teşekkür ediyorum.

Paylaşmak İster MİSİN ?

İLGİNİZİ ÇekebİLİr

SONRAKİ
« Prev Post
ÖNCEKİ

2 yorum

yorum
Aralık 26, 2016 Sil

Kaan blog dünyasına hoş geldin. Umarım uzun yıllar blog yazma eylemine devam edersin.

Yanıtla
avatar
Aralık 27, 2016 Sil

"Radyo yayınından sonra sana ne kadar abla demek istemesem de demeden olmuyor. O yüzden ablayla devam ediyorum ben."

Teşekkürlerimi sunuyorum ablacım. Hoş bulduk. :)

Yanıtla
avatar